Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Te koop/gevraagd of te ruil (228)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Verkocht Excel winter wetsuit

  Wetsuit Excel Hooded5mmMaat: MTVoor mij is de wetsuit te klein geworden. Ik heb hem 3 winterseizoenen gedragen en altijd schoongehouden (…

Begonnen door Richard

0 25 Aug 2011

Sell downwindfin

Sell handmade downwindfin (new) Sascha.baltes@gmx.net

Begonnen door Sascha

0 23 Aug 2011

Te Koop: Naish Glide Javelin 14'0 & Naish Glide 12'0

Aloha, ik verkoop mijn Naish Glide Javelin en mijn Glide om me geheel op het racen te richten. De Naish Glide 12'0 is een fijn allround boa…

Begonnen door Dinant Roode

2 18 Aug 2011
Antwoord van Dinant Roode

NSP Stand up paddle Boards Te Koop

  De NSP Sups zijn perfect als 1e Stand Up Paddle board.Ontwikkeld voor ontspannen cruizen(crosstraining/fitness) en supsurfing. De shapes…

Begonnen door waterman

3 11 Aug 2011
Antwoord van waterman

Gong 2011

We hebben er lang op moeten wachten, maar de nieuwe 2011 Gong shapes zullen voor eind Juni in huis zijn. Voorraad is zeer beperkt door de g…

Begonnen door waterman

19 10 Jul 2011
Antwoord van waterman

Sale custom fins for your sup

I sale custom fins that makes your board faster and give it a better performance in waves. Check out: www.freaky-fins.com

Begonnen door Sascha

0 6 Jul 2011

Gong 10'1 Neverstick 2 te koop

Demoboard in goede staat. incl vin. en Knee-leash. €729,- HET Summer surfboard en de ultieme Noserider, zeer wendbaar en stabiel. Meer info…

Begonnen door waterman

0 25 Jun 2011

Gong 2011 Sherpa. €799 SOLD!

Bamboo sandwich constructie (met Stringer)   De Gong bambee 12'6 Sherpa is speciaal voor Tour/Longdistance en downwind. Super stabiel voor…

Begonnen door waterman

2 24 Jun 2011
Antwoord van waterman

VERKOCHT!!: Naish Glide 14’0’’ Javelin

Omdat ik beslist heb mij meer te gaan richten op golfsuppen, surfen en klimmen doe ik mijn raceboard in de verkoop:   Glide 14’0’’ Javelin…

Begonnen door Richard

3 19 Mei 2011
Antwoord van Richard

FCS Racing Sup Leashes

  Vanaf heden op voorraad. Meer info: sales@supsurfing.nl FCS kwaliteits-product voor elk Stand Up Paddle Race/Tour/downwind board. De oplo…

Begonnen door waterman

0 17 Mei 2011

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden