Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Gear Talk (136)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

overstap naar kleiner SUP

Beste allen. Heb een vraag over naish SUP's: Vraag mij af wat een goede overstap zou zijn naar een kleinere SUP met name voor Scheveningen.…

Begonnen door Peter Tangkau

22 12 Okt 2010
Antwoord van Peter Tangkau

Recensie Wavetracks gps

Op iTunes vond ik deze app: Wavetracks gps.  Helemaal top lijkt het. Geschikt voor golfsurfen of paddle-sessies. Mooie schermweergave. Enke…

Begonnen door Ewald

0 10 Okt 2010

2011 FCS coiled sup leashes

Nieuwe sup specifieke leashes van FCS in 2011. Deze leashes zijn deels coil, alla oldskool telefoon draad. Over de volledig coil leashes d…

Begonnen door waterman

0 8 Okt 2010

GPS

Welke GPS gebruiken jullie voor de snelheid en afstand te meten? Ik ben op zoek naar een simpele voor watersporters geschikte GPS.

Begonnen door Richard

4 28 Sept 2010
Antwoord van Localerik

PSH 10.6 wide all rounder revieuw

Na een tijd rond te hebben gepaddeld met de PSH ripper 9.6 was er toch wat behoefte ontstaan voor wat meer stabieliteit in combinatie met w…

Begonnen door flowmaster

3 19 Sept 2010
Antwoord van RoelvanN

future fins quad revieuw

Veel boards zijn tegenwoordig ook als quad uit te rusten, naast dat ze een vinkast hebben zodat ook een grote mideenvin optie nog mogelijk…

Begonnen door flowmaster

7 23 Aug 2010
Antwoord van flowmaster

welke paddle ? Race, wave, allround?

Ik vaar nu met een Star-Board paddle een "Tufskin Power"  Op het soortelijk gewicht na ben ik best tevreden maar ik heb toch nog een paar v…

Begonnen door Localerik

13 21 Aug 2010
Antwoord van flowmaster

Peddel maken

Kijk je kunt natuurlijk een peddel kant en klaar kopen, maar zelf maken leek me ook wel aardig, en bovendien, veel houten peddels zijn er n…

Begonnen door Hans

50 3 Aug 2010
Antwoord van Hans

Paddle surf hawaii 9.4 revieuw

Na heel lang wachten en vooral ook heel veel twijfelen eergister de 9.4 opgehaald bij Roel. Aanvankelijk wilde ik langer en groter, altijd…

Begonnen door flowmaster

9 13 Jul 2010
Antwoord van flowmaster

Cut Your Fins!

Aangezien er nog niet veel golven verwacht worden, ben ik aan een klein project begonnen.Inspiratie opgedaan van beelden her en der van sli…

Begonnen door Patrick

6 9 Jul 2010
Antwoord van flowmaster

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden